ULOTKI / FOLDERY

ulotki reklamowe (informacje)

Zapytaj sam siebie – kiedy ostatnio wręczono tobie ulotkę, której format i treść przyciągnęły uwagę i wzbudziły emocje? Tymczasem ulotka handlowa powinna być tak skonstruowana, by swoim projektem przyciągać oko, ale nie w sposób nachalny. Nie jest bowiem prawdą teoria, że im bardziej „krzyczący” wielką czcionką i obrazkami materiał promocyjny, tym bardziej widoczny się stanie.
ULOTKI - CZY WARTO? Poczytaj...

foldery informacyjne / produktowe (informacje)

W wielu dziedzinach biznesu wciąż najlepszym sposobem na sukces jest spotkanie twarzą w twarz. I na takie spotkanie warto zaopatrzyć się w foldery reklamowe.
W folderach zawrzeć możemy informacje / prezentację firmy a także pokazać naszą ofertę.
Aby foldery reklamowe odniosły sukces, ważne jest, aby zostały zaprojektowane z pomysłem – zachowując czytelność informacji. Druk uszlachetnić możemy różnymi technikami (o tym więcej TU) by folder stał się atrakcyjniejszy a nasza oferta zapadająca w pamięć.

REKLAMA INTERNETOWA [bannery]

reklama w internecie (informacje)

Internet, to niewyczerpalne źródło nowych klientów a reklama internetowa to najpopularniejsza droga na dotarcie do klienta. Jest najtańszym sposobem na zaprezentowanie swojej firmy całemu światu. Jest ona niezwykle skuteczna, gdyż odpowiednio przygotowana reklama trafia tylko do tych osób, które są zainteresowane produktami lub ofertą firmy.

Wykonujemy: bannery reklamowe (do zamieszczenia na portalach branżowych lub własnej stronie, bannery do zamieszczenia na portalach społecznościowych, gry/aplikacje do stron www, grafiki do newsletterów, i inne…
Zobacz także ofertę na strony www

LOGOTYPY / IDENTYFIKACJA WIZUALNA

identyfikacja wizualna (informacje)

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) – podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.

Elementy systemu identyfikacji wizualnej

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • logo/logotyp
  • kolorystyka
  • szata zewnętrzna materiałów promocyjnych
  • wygląd budynków i charakterystyczny wystrój wnętrz,
  • wygląd produktów oraz i ich opakowań, itd.

OPAKOWANIA

GRAFIKI / REKLAMY PRASOWE